wtorek, 14 czerwca 2011

Na Rysy 19-czerwca-2011r niedziela

Zbiórka o godzinie 5:00 na Stacji Benzynowej Orlen w Myślenicach.

Jedziemy najpierw do Polanicy - tam zostawiamy osoby, które chcą iść na Rysy od Polskiej strony, potem reszta jedzie do schroniska przy Popradzkim Plesie i idzie na Rysy przez Wagę.


Polanica - Morskie Oko  8,5km asfaltem około 2 godziny
Morskie Oko - Rysy  3h 30 minut

A z Popradzkiego plesa na Rysy wg Nyki 3:00 h

Spotykamy się na szczycie i wspólnie schodzimy do Popradzkiego Plesa do samochodów.

6 komentarzy:

  1. Ja ide od Slowacji, Franio i Radzio od Polskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej od Słowackiej z Dominiką

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Karoliną też od słowackiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się wybieramy z kumplem 19.06.2011 na rysy. Jedno co trochę mnie smuci to prognoza pogody:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy - przedstaw się. Ktoś ty i kto ten kumpel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Bardzo chętnie wybiorę się w niedzielę z Wami, choć jeszcze nie zdecydowałem z której strony, wszystko będzie zależało od Magdy. Pozdrawiam Artur :)

    OdpowiedzUsuń