poniedziałek, 5 lipca 2010

Plany na 11 lipca - niedziela

Długo przekładany (ze względu na wybory) plan zdobycia Krywania, może zrealizujemy w najbliższą niedzielę.

Proponuję:
Spotkanie w Myślenicach na ORLENIE o 6:00
dojazd do Jambrichowa 134km w czasie 2:30 czyli  na 8:30
(jeden samochód zostaje w Jambrichowie a drugi jedzie do Tri Studnicky, Mały R proponował że on przejdzie do Jamskiego Plesa z Trzech Studniczek szlakiem czerwonym, gdzie spotkamy się i już razem ruszymy na Krywań niebieskim szlakiem)

  9:00 Ruszamy na szlak Niebieski w stronę Jamskiego Plesa
10:45 Jesteśmy przy Jamskim Plesie i dalej niebieskim szlakiem na Krywań
14:30 - 15:30 Krywań zdobyty. Schodzimy szlakiem zielonym do Trzech studniczek
19:15 - 20:15 osiągamy Tri Studnicky i wsiadamy do samochodu

na 23:00 jesteśmy w Myślenicach.

Trasa długa - ale dołożyłem co nieco do czasów przejścia podanych na mapach

Do Jamskiego Plesa jest 1:15 dołożyłem 0:30
Do wejścia na Krywań jest 3:45 dołożyłem 1:00
Do zejścia z Krywania jest 3:45 dołożyłem też 1:00

Maciek i Mały pewnie będą przy samochodach już o 18:00. ;)
Ale to dobrze - w międzyczasie sciągną drugi samochód z Jambrichowa, aby jak reszta zejdzie do Trzech Studniczek były samochody gotowe do jazdy.

Poniżej plan wycieczki - skan z ksiązki Józefa Nyki "Tatry Słowackie"

16 komentarzy:

  1. duzy na krywonu kawa bedzie guru

    OdpowiedzUsuń
  2. To już jest pytanie do Maćka. Ja filiżanki wezmę napewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę że kawa to już tradycja :)
    Bodzianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę być łamistrajkiem, ale czy ktoś wziął pod uwagę, że Mały (czyli ja) w niedziele wyjeżdża do Warszawy???

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholera, nie pamiętałem, a czy nie dasz rady jechać rannym pociągiem?
    lub pojdziemy na Rysy z Leszkiem i Krzyśkiem w piątek i sobotę, a Krywań zrobię ja w niedzielę sam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholera, nie pamiętałem, a może dasz radę jechać rannym pociągiem - obiecuję Cię odwieść na dworzec 6:14 z Głównego na 8:43 w W-wie Centralnej ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna trasa. Mam nadzieję że się wykuruję do niedzieli ... Bodzianka

    OdpowiedzUsuń
  8. To może lekko zmienimy plany na łatwiejsze bo ja czyli Bodzianka zbytnio nie domagam i nie wiem czy się zdążę wykurowac do niedzieli ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Agis jak znam Twoje problemy ze wstawaniem, to obawiam się, że po tych dwóch trasach, które zaproponowałeś, to nawet wołami Cię z łóżka nie ściągną o 5:50 co by na 6:14 zdążyć na Główny. A tak na deser, to ja zaczynam szkolenie o 8:00. ;(
    Odnośnie piątkowo-sobotniej trasy, to tak jak już mówiłem jak mnie nadgarstek nie będzie bolał to możemy iść.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze jeden króciutki komentarzyk, jeżeli wpisujący chce, aby jego komentarz zaczynał się od "XXXXXX pisze..." zamiast "Anonimowy pisze...", to w trakcie wyboru "Komentarz jako:" należy wybrać "Nazwa/adres URL" i ładnie się podpisać w polu "Nazwa" zostawiając pole "adres URL" puste.
    Miłego komentowania życzę Wszystkim czytającym.

    OdpowiedzUsuń
  11. moze zmienimy na sobote wypad na krywon krzysiek z młodzieza idzie w niedziele na rysy
    guru

    OdpowiedzUsuń
  12. W sobotę Krywań ... Mi pasuje ... Mały pewnie też dołączy ... Trzeba tylko dogadać sprawę z Bodzianką i Maćkiem. Bo przecież Musi być na Krywaniu Pyszna Kawka!

    OdpowiedzUsuń
  13. W sobotę mi pasuje jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. duzy niemam czym sie dostac na orlen w myslenicach guru

    OdpowiedzUsuń
  15. To będziemy pod Twoim Blokiem o 6:00

    OdpowiedzUsuń